Stowarzyszenie Sursum Corda realizuje projekt powierzony przez MIASTO PRZEMYŚL, w ramach którego prowadzi nieodpłatną pomoc prawną, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie oraz nieodpłatne mediacje.
Celem projektu jest zapewnienie równego dostępu do nieodpłatnej pomocy prawnej na etapie przedsądowym oraz wsparcie mieszkańców w poradzeniu sobie z różnymi, trudnymi sytuacjami życiowymi i formalnymi - przy wsparciu prawników, doradców obywatelskich i mediatorów.
Oprócz świadczenia indywidualnej, darmowej pomocy - prowadzi się także EDUKACJĘ PRAWNĄ, która zmierza do zwiększania świadomości prawnej społeczeństwa.
Na podstronie projektowej znajdą Państwo również szczegółowe informacje o zakresie i zasadach korzystania z nieodpłatnej pomocy.
OGŁOSZENIE
MIEJSKI OŚRODEK ZAPOBIEGANIA UZALEŻNIENIOM
W PRZEMYŚLU
poszukuje do pracy na dyżurach lekarskich w dziale ambulatoryjnym
Izba Wytrzeźwień:
LEKARZY I FELCZERÓW
Szczegółowe informacje uzyskać można w siedzibie Ośrodka
przy ul. Świętego Brata Alberta 10
lub dzwoniąc w godz. od 7.00 - 15.00
na nr telefonu:
+48 16 672 30 04 , + 48 16 671 39 56
lub bezpośrednio do Dyrektora + 48 660 517 638
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODA ZAPOBIEGANIA UZALEŻNIENIOM W PRZEMYŚLU ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Miejskim Ośrodku Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu
Nazwa stanowiska – Inspektor ds. windykacji – pełny wymiar czasu pracy
Zatrudnienie od dnia – 01 października 2021r.
Pobierz plik z informacją o naborze. (PDF, ~200 KB)
Informacja o wyniku naboru na stanowisko Inspektor ds. windykacji
Pobierz plik z informacją o wyniku naboru. (PDF, ~122 KB)
Komunikat dotyczący tymczasowej zmiany organizacji pracy Miejskiego Ośrodka Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu
W związku z koniecznością zachowania najwyższych standardów dotyczących bezpieczeństwa oraz maksymalnego ograniczenia możliwości rozprzestrzeniania się koronawirusa, ze względu na bezpieczeństwo Państwa oraz osób pracujących w przemyskich instytucjach publicznych, decyzją Prezydenta Miasta od poniedziałku, 16 marca br. zmienią się zasady przyjmowania stron i załatwiania spraw w naszym Ośrodku.
Wszystkich Państwa, którzy mają do załatwienia sprawy urzędowe, które nie wymagają bezwzględnej obecności w Miejskim Ośrodku Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu, uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny z odpowiednim osobami, działami i terapeutami.
Numery Telefonów 16 672 30 04 lub 16 671 39 56
e-mail:osrodek-uz@wp.pl
Telefon zaufania 16 670 16 16
Natomiast tych Państwa, którzy zechcą załatwić swoje sprawy bezpośrednio w Ośrodku, iż w związku z wyznaczeniem w budynku stref dla urzędników i klientów, wszystkie wnioski, pisma, zgłoszenia przyjmowane będą wyłącznie w biurze podawczym, znajdującym się na parterze budynku przy wejściu do Ośrodka – Dział Administracyjny w godzinach od 8:00 do 10:00.
Przemyśl, dnia 19 listopada 2019r.
DYREKTOR
MIEJSKIEGO OŚRODA ZAPOBIEGANIA UZALEŻNIENIOM W PRZEMYŚLU
ogłasza nabór
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w Miejskim Ośrodku Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu
Nazwa stanowiska – Główny księgowy – pełny wymiar czasu pracy
Zatrudnienie od dnia – 01 stycznia 2020r.
- Wymagania niezbędne
- Spełnienie jednego z poniższych warunków, zgodnie z ustawą o finansach publicznych:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości,
- ukończone średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości,
- posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa : przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie.
- Doświadczenie 3 letnie w pracy w księgowości w administracji publicznej.
- Wymagania dodatkowe
- Preferowany kierunek wykształcenia wyższe finanse i rachunkowość.
- Doświadczenie na stanowisku głównego księgowego.
- Znajomość przepisów prawa: ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, kodeks pracy, ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi i przepisy wykonawcze, prawo zamówień publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, przepisy dotyczące BHP, znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, znajomość przepisów samorządowych, podatkowych, płacowych, przepisów ZUS, rozliczeń VAT.
- Znajomość obsługi programów komputerowych: Word, Excel, finansowo-księgowy, budżet JST, Płatnik, Centralny rejestr VAT dla JST.
- Koncepcja pracy na stanowisku kierowniczym.
- Predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, sprawność organizacyjna, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres.
- Umiejętności interpersonalne.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- Planowanie, organizowanie i nadzór pracy działu księgowości.
- Prowadzenie rachunkowości jednostki.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
- Wykonywanie obowiązków w zakresie gospodarki finansowej zgodnie z ustawą o finansach publicznych.
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie dowodów księgowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym.
- Opracowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych, zakładowego planu kont oraz zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.
- Sprawowanie kontroli wewnętrznej polegającej na badaniu legalności i prawidłowości dokumentów o charakterze rozliczeniowym i dokumentów obrotu środkami pieniężnymi.
- Składanie podpisu na dokumentach stwierdzających dokonanie czynności prawnych mogących spowodować zobowiązania pieniężne jednostki (np. umowy z kontrahentami).
- Terminowe egzekwowanie należności i regulowanie zobowiązań.
- Nadzór księgowy nad gospodarką magazynową i środkami trwałymi.
- Opracowanie planu finansowego w zakresie dochodów, wydatków, zatrudnienia i funduszu płac.
- Terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej w zakresie realizacji budżetu.
- Bieżąca analiza wykonania budżetu jednostki oraz składanie wniosków dotyczących zmian w planie finansowym.
- Sporządzanie na koniec każdego miesiąca analizy dochodów i wydatków jednostki według działu, rozdziału i paragrafów.
- Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego.
- Sporządzanie bilansu jednostki, rachunku zysków i strat oraz zmian w funduszu jednostki.
- Należyte przechowywanie i zabezpieczenie ksiąg i dokumentów księgowych oraz sprawozdań finansowych.
- Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
- Nadzór nad prawidłowością przeprowadzania inwentaryzacji – organizacja inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych zgodnie z przepisami.
- Nadzór nad prawidłowością rozliczania środków finansowych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Współdziałanie z bankiem oraz organami skarbowymi.
- Pełnienie zastępstwa dyrektora podczas jego nieobecności.
- Inne zadania zlecone przez Dyrektora jednostki.
- Miejsce wykonywania pracy i informacja o warunkach pracy na stanowisku główny księgowy
- Miejsce pracy – Miejski Ośrodek Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu ul. Św. Brata Alberta 10.
- Rodzaj wykonywanej pracy – praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.
- Budynek jest dostosowany do osób niepełnosprawnych.
- Praca wymaga współdziałania z innymi pracownikami Miejskiego Ośrodka Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty
- CV.
- List motywacyjny
- Odpis lub kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom ukończenia studiów, zaświadczenia, uprawnienia itp.).
- Kopie świadectw pracy.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych- stanowiące załącznik do oferty pracy.
- Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
„Przyjmuję do wiadomości obowiązek publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1282)”.
- Miejsce i termin składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Miejskiego Ośrodka Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu ul. Św. Brata Alberta 10, 37-700 Przemyśl (sekretariat) z dopiskiem:„ Dotyczy naboru na stanowisko główny księgowy” w terminie do dnia 10 grudnia 2019 r. do godz. 15°° lub przesłać pocztą na wskazany wyżej adres.
W przypadku składania dokumentów za pośrednictwem poczty decyduje data ich wpływu do MOZU w Przemyślu. Dokumenty, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje przesłane pocztą elektroniczną również nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu (www.bip.mozu.przemysl.pl) na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu ul. Św. Brata Alberta 10, i stronie internetowej www.mozu.przemysl.pl
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze będzie przeprowadzana dwuetapowo:
I etap - kwalifikacja formalna: badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych.
II etap - kwalifikacja merytoryczna: obejmująca rozmowę kwalifikacyjną z komisją konkursową, powołaną przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu.
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej (II etap procedury naboru) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o końcowym wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w Miejskim Ośrodku Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu, na stronie internetowej www.mozu.przemysl.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej placówki. www.bip.mozu.przemysl.pl
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będzie można odebrać w terminie 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru, nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Administratorem Pańskich danych jest Miejski Ośrodek Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu, ul, Św. Brata Alberta 10.
- W sprawach dotyczących danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych, który jest dostępny pod adresem e-mail: iod@bezpiecznedane.info.
- Pańskie dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Pańskie dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 1 miesiąca. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do Pańskich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, jak również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- Podanie przez Panią/Pana danych nie jest obowiązkowe, ale jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
- Na podstawie Pańskich danych nie nastąpi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie.
mgr inż. Agnieszka Książek
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu
Plik w formacie PDF można pobrać tutaj
Informacja o wyniku naboru na stanowisko głównego księgowego w Miejskim Ośrodku Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu
Plik w formacie PDF można pobrać tutaj
Miejski Ośrodek Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu
ul. Św. Brata Alberta 10,
37-700 Przemyśl
Telefon: +48 16 672 30 04 / +48 16 671 39 56
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w Miejskim Ośrodku Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu ul. Św. Brata Alberta 10, 37-700 Przemyśl
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Miejskim Ośrodku Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu możliwy jest pod adresem email: iod@bezpiecznedane.info
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, ogólnego rozporządzenia j/w o ochronie danych, w celu realizacji zadania publicznego:
- sprawowanie opieki nad osobami w stanie nietrzeźwości i dochodzenie należnych z tego tytułu opłat
- zapobieganie uzależnieniom.
Na podstawie przepisów prawnych z zakresu Ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii do załatwienia Pani/Pana sprawy.
- Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane na podstawie Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną wprowadzoną zarządzeniem Dyrektora nr 7/2005 z dnia 01.01.2005 r. w Miejskim Ośrodku Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu.
- Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia zgodnie z art. 17 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE 4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w zakresie, w którym podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a).
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Podanie danych osobowych wymaganym do realizacji zadań ośrodka jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Administrator danych
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Zapobiegania Uzależnieniom w Przemyślu"